dilluns, 12 d’octubre del 2009

Dibuix infantil.

Dissabte 10 d'Octubre em vaig passar tt el matí amb l'Aina(3 anys i 8 mesos) i la Paula (7 anys i 11 mesos) dibuixant.

Em va agradar molt, apart de que són unes nenes que les he vist créixer, des de ben petites, les he estat cuidant en algunes estones quan encara no anaven a l'escola. I ara feia molt de temps que no passava una estona amb elles. I m'ha servit molt per el treball d'educació plàstica.
Em va sorprendre la d'estona que es va tirar tant l'una com l'altre a l'hora de dibuixar.
Fins i tot m'he espantat, dies abans d'entregar el treball, a classe entre els companys ho comentàvem i tots anaven dient que si el nen havia tardat 8 minuts, 10... i elles que es van tirar més de mitja hora.

Aquí deixo una fotografia de les nenes en el moment de seva "obra d'art".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada