dijous, 5 de novembre del 2009

Lectura en veu alta.

Avui hem fer la lectura en veu alta, jo em vaig decidir per llegir un petit conte adaptat dels "101 dalmatas".
Vaig estar una setmana llegint-me'l cada dia abans d'anar a dormir, fins els dos últims dies que me'l vaig llegir a cada moment.
Va arribar el dia i només aixecar-me me'l vaig llegir un cop i vaig decidir que cap més, ja que sabria que em posaria més nerviosa , i creia que ja me l'havia llegit proutes cops.
Conforme s'anava acostant el moment em vaig anar posant més nerviosa.

Ja havi aarribat el moment, va entrar l'Anna a classe i ens va fer posar tots en rotllana amb la nostre cadira. I vam començar a llegir per ordre en que estaven asseguts.
M'ho volia treure de sobre i fer-ho la primera, però em va tocar de les últimes finalment.
Tot s'ha de dir ho vaig passar bastant malament, els nevis em van passar molt mala jugada, sabia el que havia de dir, però em tremolava la veu i no em sortia.

Però un cop llegit, em vaig treure un gran pes de sobre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada